Log in

KMFDM Concert

Oct. 3rd, 2005 | 07:00 pm

Holy shit, that was the most fun I've had in my whole life. Ever.

I went to Thunder Bay to see my friend Malice, and hung out at her house for a day, debauching around town until late, then tried some weed in an alleyway. It was fun. Slept, then galavanted around town for a bunch of the day, then went to see godamn KMF DM!! Before the show we met tons of people and I got moleestered by a ton of them, and molested back. I got a girlfriend in half an hour... and she and another person took my spiked collar and fishynets and didn't give them back. We went in after a while... the mosh pit was pretty cool, some dude got kicked to the ground too. The band went down after a while, and I got to meet them. It was an awesome experience. It was just like they were just the other people milling about, greeting them and talking to them. Lucia signed me three times, too! Man, usually I just use this space to rant about shit, but I'm too excited, even now to bitch about stuff.

Malice and I met these three people and went to their hotel after, and watched kid's TV until 9 AM the next day, then went for coffee... it was awesome. A friend and I went through a DnD scenario and everything. Too much to explain. I want to move to Thunder Bay.

Malice, if you read this, can you get your mother to adopt me? Pweeze?

Link | Voice gibs | Share


May. 2nd, 2005 | 04:46 pm
mindset: pessimisticpessimistic
music: Miranda Sex Garden- Are You The One?

Someone asked me to put some pictures up so....here you go.

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

So did you like those? I got a pretty shitty camera. Oh well...

I played WoW on the weekend with some people from FnB...got a new picture, which I really like...except you can't see her whip.

Image hosted by Photobucket.com

I know, I like it too...


Link | Voice gibs | Share

Hardcore Valentines!

Feb. 15th, 2005 | 08:15 pm
mindset: amusedXD
music: No time for music, too busy laughing ass off!

*passes out laughing*

hp_hardcore presents Hardcore Valentines! Click here to get your own!


Link | Voice gibs | Share


Feb. 4th, 2005 | 10:33 pm
mindset: pissed offRant-mode enabled.
music: Sisters of Mercy- Logic

If there's one thing I hate, it's got to be MTV. And there's a lot of things I hate. MTV stands for 'Music Television', but how come they only seem to play Hip-hop, rap and Pop music? I have absolutely no tolerance for any of those (with the exception of Eminem for rap, because he was the only one that could do it right). Pop is crap, because most of it is mass-marketed by some executive Suit, and sold to the sheep that consist of the majority of the world's population. The other Pop music, is still crap. Boy bands? Kill 'em all. Stupid bitches that don't even write their own songs? Set 'em on fire, and watch them fucking BURN. Ahh... they probably wouldn't even burn properly, with all that plastic surgery.

Rap is crap (again with the exception of some of Eminem's songs) because it's they're all about, and to quote Foamy the Squirrel, "give me a a booty, beer and a blunt". It's all bullshit.

And Hip-hop? What the hell is that? Isn't that just Rap with a different name? Whatever, I don't fucking give a shit.

So anyways, MTV is supposed to be about all sorts of music. When was the last time they played a REAL Punk rock song? A REAL rock song? I'm not talking about crap like Simple Plan or Good Charlotte. I'm talking about ones like The Sex Pistols and The Misfits. They kick ass. What about some good oldies rock? All gone when this pop crap started.

Now, my little brother turns it on while I was eating dinner (I don't care much for TV anyways unless its MXC, South Park or Invader Zim)and what's on? 'Pimp My Ride'. And after that? 4 hours of crappy Pop/rap music videos. Hmph.

Whatever...stupid bastards. More rants to come, surely!

New Link: Beware, make sure you have at least half an hour to spare! http://www.albinoblacksheep.com/flash/demented.html


Link | Voice gibs | Share


Feb. 3rd, 2005 | 06:23 pm
mindset: giddyWell...hyper, more like.
music: Joy Division- Dead Souls


Black fog clouds eyes
where light cannot penetrate
sound is your only friend here
a misstep could mean your end
sound be misleading
a stone ricocheting is suddenly a monster
stalking behind you


Fire inside your chest
Blood in your eyes
Veins are with adrenaline
Mind enshrouded by storm
Courage is nothing
Instincts laid bare
You go for the throat
Only nothing’s there


It pulls your heart out
and taunts you with the tattered remains
of which is held hostage
your will is twisted inside-out
if you can’t have it
you’ll go insane
or at least ‘till the next one passes


Link | Voice gibs | Share


Feb. 3rd, 2005 | 06:16 pm
mindset: crazyYEP STILL crazy yousonofabitch
music: Misfits- Bullet

A sudden revelation has occured to me:

Pizza Pizza pizza. It's DAMN good. Especially their dipping sauce. MMM damnit!


Link | Voice | Share